HVORFOR VÆLGE EN WEBSHOP?

Mange virksomheder har et fast defineret sortiment af reklamegaver. For typisk er der flere forskellige afdelinger og mennesker, måske endda i forskellige lande, der har behov for reklamegaver og promotionartikler. 

Men det kan være en tidskrævende opgave at administrere interne bestillinger og distribution. Vidt forskellige artikler fra sortimentet skal distribueres til forskellige mennesker og destinationer.

Hos Metz tilbyder vi derfor at præsentere og udbyde din virksomheds sortiment af reklamegaver i en webshop. Da al udvikling og administration foregår in-house af vores egne programmører og grafikere, undgår vi at skulle betale licens rettigheder til 3. mand. 

Derfor er Metz webshop helt gratis og en service til vores kunder. Og med mange års erfaring og markedets mest komplette løsning har vi kompetencen og platformen. 

At få sin egen distributionskanal giver god mening for de fleste. Endda uden omkostninger. Så kan alle relevante personer i virksomheden uanset tid og sted bestille artikler online, og Metz sørger for både lagerføring, distribution og fakturering. For os er det jo nemt. Vi gør det hver eneste dag. 

 

WEBSHOP FEATURES

Metz Webshop er udviklet med mange forskellige funktioner, der skal opfylde virksomhedens behov for information om både artiklerne, men også om brugernes adfærd i shoppen. Det er helt op til hver enkelt virksomhed, hvordan deres webshop præcis skal se ud. Vi gennemgår her ganske kort, hvilke funktioner Metz webshop indeholder. Følgende fordele sikrer, at implementeringen af Metz Webshop bliver en succes hos brugerne:

Brugeren i centrum
Al udvikling af Metz Webshop er foretaget med fokus på nemhed, overskuelighed og brugervenlighed. Webshoppen giver en positiv brugeroplevelse hver gang.

Intern markedsføring
Brugerne får løbende information og opdateringer om bl.a. sortiment, nye produkter, nye features og planlagte udviklinger. Samtidig kan brugerne sende feedbacks eller spørgsmål som input til Webshoppen. Systemets informationsflow er en fordel for alle.

Surveys
Med enkle og brugervenlige behovsundersøgelser er det muligt for indkøbsafdelingen – via webshoppen - at indhente ideer og input fra brugerne til planlægning af det fremtidige sortiment. 

Statistik
Vores statistikker er udviklet med baggrund i 10 års input fra vores kunder. Udvalgte personer får mulighed for at trække oplysninger på alle tænkelige, historiske forhold. 

Stock Alerts
Online information omkring lagerstatus og forventede leveringstider for genbestillinger/nye produkter. Indkøbsafdelingen bliver advaret, når en vare rammer et kritisk lagerantal.

Track & Trace
Med Track & Trace funktionen vil brugeren altid løbende kunne følge sin ordrestatus og leveringstid.

Online fragt- og valutaberegning
Under bestillingen kan brugeren få oplyst fragtpriser til hele verden ved forskellige forsendelsestyper samt beregne prisen i egen valuta, før bestillingen bekræftes.

Fakturering og dokumentation
Vores system genererer automatisk fakturaer og følgesedler. Ved international distribution genereres også de relevante eksport dokumenter.

Mærkevareshop
Forkæl bl.a. dine ansatte ved at tilknytte vores Mærkevareshop til systemet. Her er bl.a. de mest populære gaveartikler fra danske mærkevare producenter.

HØR MERE OM METZ WEBSHOP LØSNING

Hvis du gerne vil kontaktes omkring webshop løsning udfyld venligst e-mail formularen. Vi tager din henvendelse seriøst og giver svar indenfor 24 timer på hverdage.

 

Hvis du vil høre mere om vores webshop *
Hvis du vil høre mere om vores webshop

JUST-IN-TIME SORTIMENT - UDEN LAGERBINDING

Hos Metz har vores kunder mulighed for at få deres eget sortiment af beklædning og tasker med firmalogo – helt uden lagerbinding og risiko. Vi tilbyder mere end 80 forskellige artikler som jakker, poloshirts, skjorter og tasker.

I bestiller blot via jeres webshopløsning hos Metz, og først når vi har modtaget bestillingen, vil tøj eller tasker blive broderet med firmalogo og sendt direkte til modtager inden for 1-3 hverdage. Det betyder, at I får stillet et fuldt sortiment til rådighed uden nogen som helst risiko for at få for meget eller for lidt. I får kun det, I skal bruge.

 

Track & Trace
Med Track & Trace funktionen vil brugeren altid løbende kunne følge sin ordrestatus og leveringstid.

Online fragt- og valutaberegning
Under bestillingen kan brugeren få oplyst fragtpriser til hele verden ved forskellige forsendelsestyper samt beregne prisen i egen valuta, før bestillingen bekræftes.

Fakturering og dokumentation
Vores system genererer automatisk fakturaer og følgesedler. Ved international distribution genereres også de relevante eksport dokumenter.