FAQ - Firma Julegaveshops

Bestilling af gave:

  • Kontroller at du har tastet de korrekte oplysninger. Det er ofte enten e-mail, medarbejder nr., løn nr. eller en gavekortskode.

  • Tjek om din kvittering kan ligge i dit spamfilter.

  • Du kan ændre dit gavevalg indtil shoppen lukker medmindre du har GLS levering, så er det ikke muligt at ændre, når du først har afgivet din bestilling.

    Hvis du laver et omvalg, slettes dit 1. valg. Dvs. du registreres kun med det seneste valg og du skal ikke foretage yderligere.

  • Hvis du har gennemført bestillingen med en forkert adresse, kan du ikke ændre den. Kontakt os på julegavesupport@metz.dk med info om korrekt adresse og vi sørger for at ændre den.

  • Efter deadline er udløbet, kan du ikke længere bestille en gave. Kontakt din virksomhed for at få svar på om de har valgt en gave til dig.

  • Gaver er tilgængelige som vist i sortimentet på shoppen. Der kan ikke vælges yderligere farver eller størrelser.

Har du spørgsmål til ”bestilling af gave”, du ikke fik svar på, er du velkommen til at kontakte os på julegavesupport@metz.dk.

Levering af gave:

  • Din gave bliver leveret til dit firma. Hvis du har indtastet GLS/DHL informationer, bliver den leveret i GLS pakkeshop eller på din privatadresse. Du får besked fra GLS/DHL, når pakken er på vej.

  • Hvis du skal have din gave udleveret af dit firma, kan du henvende dig til jeres julegaveansvarlige for mere info. Alle gaver, som leveres til pakkeshop eller privatadresse bliver løbende sendt ud. Du får besked fra GLS/DHL, når pakken er på vej.

  • Der kan være forsinkelser hos GLS/DHL, grundet den store mængde pakker på denne tid af året. Såfremt du ikke har modtaget din gave i begyndelsen af januar, kan du kontakte os på julegavesupport@metz.dk. Du kan også tracke din pakke hos GLS/DHL for at se status på forsendelsen.

  • Kontroller om e-mail og mobil nr. på din kvittering for gavevalg, er korrekt.

  • Der kan være længere leveringstid på nogle varer end andre. Gaverne pakkes og sendes løbende i takt med at varerne bliver tilgængelige.

  • Pakken bliver returneret til din virksomheds adresse, hvis den ikke er afhentet i pakkeshoppen inden for 7 dage. Kontakt den julegaveansvarlige i dit firma for nærmere info.

Har du spørgsmål til ”levering af gave”, du ikke fik svar på, er du velkommen til at kontakte os på julegavesupport@metz.dk

Efter levering af gave:

  • Det er desværre ikke muligt at ombytte varen.

  • Du kontakter os ved at udfylde alle felter i formularen på linket her https://select.metz.dk/rma og sender den til os. Medsend altid billede af både produkt og emballage, når der er tale om

  • Du kontakter os ved at udfylde alle felter i formularen på linket her https://select.metz.dk/rma og sender den til os.

  • Du går ind på linket her https://select.metz.dk/rma, udfylder alle felter i formularen og sender den til os.

  • Nej, Royal Copenhagen yder ikke brudgaranti på produkter solgt business-to-business.

  • Der er 1 års reklamationsret fra leveringsdatoen.

Har du spørgsmål til ”bestilling af gave”, du ikke fik svar på, er du velkommen til at kontakte os på julegavesupport@metz.dk.