PROMOTION

I modsætning til gaver har promotion typisk et mere konkret og salgsfremmende formål og er ofte vigtige led i større kampagner. Det betyder, at den kreative frihed er afgrænset, og vi skal arbejde inden for faste rammer. Det kræver ideer. Og evnen til at få de sjove, pudsige, rørende og fantasifulde ideer med respekt for marketingstrategien og kampagnens budskab. Målgruppen kan være forbrugerne for at skabe opmærksomhed eller butikscheferne i kampen om hyldeplads. Det er bare ikke altid så nemt. For det gælder med promotion som med gaver, de skal give mening. Men vi tager selvfølgelig altid, med glæde, imod udfordringen.
 

EKSEMPLER PÅ PROMOTION FRA METZ


PROFILBEKLÆDNING

Tøj vil altid, om man vil det eller ej, fortælle en historie om os selv til omverden. Om den så er sjov, kedelig, anonym, spændende eller anderledes. Det samme gælder selvfølgelig med profilbeklædning, der er en vigtig del af virksomhedens ansigt udadtil. Om det er medarbejdere eller kunder; de skal ikke bare iføre sig et logo, men virksomhedens fortælling om sig selv.

For Metz er det derfor afgørende, at virksomhedens værdier og identitet kommer bedst muligt til udtryk i den løsning, vi udarbejder. Lige fra farve, kvalitet og pasform til design og stil. Naturligvis med respekt for den situation eller begivenhed, som tøjet skal anvendes i.
 

EKSEMPLER PÅ PROFILBEKLÆDNING FRA METZ


SPECIALPRODUKTIONER

Uanset hvor god en ”hyldevare” kan være, er det alligevel ikke altid godt nok. Dels har mange virksomheder behov for at sætte deres eget fingeraftryk på en vare, og dels vil mange heller ikke lade sig begrænse af det eksisterende udbud. Det kender vi alt til hos Metz, da størstedelen af vores sortiment er produkter, vi selv udvikler og producerer. Af helt samme grund. Med et verdensomspændende netværk og mange års erfaring med specialproduktioner i Østen sikrer vi, at du får præcis den vare, du ønsker. 

Vi udarbejder sammen med kunden en kravspecifikation, hvorefter vores egne designer udvikler et uforpligtende forslag til sortiment. Forslaget bliver præsenteret sammen med et pristilbud og prototyper. Når det endelige forslag er blevet godkendt, bliver de komplette prototyper fremstillet til godkendelse, inden produktionen bliver sat i gang. Denne proces virker måske lidt omfattende, men i virkeligheden er det alene for at skabe tryghed for vores kunder. I forbindelse med specialproduktioner er kundens tryghed – og dermed også vores – ekstra afgørende. Og hos Metz kan vi bedst lide at komme problemerne i forkøbet, og det gør vi bedst ved at sikre, de slet ikke opstår.
 

EKSEMPLER PÅ SPECIALPRODUKTIONER FRA METZ


KONFERENCE

En nøje udvalgt gave, der bliver værdsat af deltagerne, og som signalerer de rette budskaber, er et væsentligt element i en vellykket konference.
Ved afviklingen af konferencer, symposier eller seminarer er det vigtigt for arrangøren at vælge den rigtige gaveartikel. Den skal ofte være praktisk og funktionel og skal kunne bruges under afviklingen af arrangementet. 



Samtidig skal modtageren kunne identificere gaven med konferencen eller arrangøren - ofte længe efter, konferencen har fundet sted. 

Vores kompetencer og brede sortiment er udviklet med henblik på at møde alle disse krav, så deltagerne får præcis den oplevelse, som virksomheden har planlagt.

 


SUNDHED

For mange mennesker kan den sidste motivation, til for alvor at komme i gang, godt mangle. Sunde tilbud til medarbejderne – hvad enten det er kost, stress, motion eller rygestop – handler om vaner. At bryde med de gamle og etablere nogle nye. Men sunde tilbud handler også om markedsføring og motivation. Om at sælge budskabet om en bedre og sundere livsstil. Hele året rundt og ikke kun i forbindelse med konkrete sportsdage eller kampagner.

Der er masser af muligheder for at markedsføre din virksomheds sundhedsfremmende indsats og give budskabet liv i hverdagen. Vi kan hjælpe dig med at sammensætte det helt rigtige ”sundhedsprogram”. Der er masser af muligheder inden for promotionartikler, beklædning, merchandise og gaveartikler der kan hjælpe motivationen på vej. Og ikke mindst følelsen af at indgå i et sundt fællesskab.



Undersøgelser viser, at de fleste medarbejdere i dag har forventninger og krav om, at virksomheden tager ansvar for de ansattes sundhed. Derfor er det ikke uden betydning, at virksomheder får kommunikeret til omverden, at sundhed og trivsel på arbejdspladsen er et vigtigt indsatsområde. 

Måske er det værd at overveje om din virksomhed har brug for et ”sundt” supplement til det eksisterende gavesortiment og kommunikationen til omverden. At opfordre, opmuntre, motivere og anspore til en sundere livsstil er en ekstra dimension til din virksomheds historie.