HVORFOR VÆLGE EN WEBSHOP?

Mange virksomheder har et fast defineret sortiment af reklamegaver. For typisk er der flere forskellige afdelinger og mennesker, måske endda i forskellige lande, der har behov for reklamegaver og promotionartikler. 

Men det kan være en tidskrævende opgave at administrere interne bestillinger og distribution. Vidt forskellige artikler fra sortimentet skal distribueres til forskellige mennesker og destinationer.

Hos Metz tilbyder vi derfor at præsentere og udbyde din virksomheds sortiment af reklamegaver i en webshop. Da al udvikling og administration foregår in-house af vores egne programmører og grafikere, undgår vi at skulle betale licens rettigheder til 3. mand. 

Derfor er Metz webshop et intelligent valg og en service til vores kunder. Og med mange års erfaring og markedets mest komplette løsning har vi kompetencen og platformen. 

At få sin egen distributionskanal giver god mening for de fleste. Så kan alle relevante personer i virksomheden uanset tid og sted bestille artikler online, og Metz sørger for både lagerføring, distribution og fakturering. For os er det jo nemt. Vi gør det hver eneste dag.