PAKNING, LOGISTIK OG UDLEVERING

Når du vælger Metz til levering af dine julegaver, sikrer vi at hele processen optimeres. Fra at varerne indgår på vort lager til du har udleveret gaverne til dine kollegaer:

Varemodtagelse/materiale kontrol:
Alle varer registreres og kontrolleres for transportskader eller andre synlige tegn på skader.
Varerne kontroloptælles og pakningen påbegyndes.
 
Pakning:
Ved pakkelinjen bliver der pakket, stikprøvekontrolleret og kontrolvejet. Varerne gøres klar til forsendelse i henhold til de modtagne lister. 
Teamlederen sikrer, at alt er korrekt. Som en ekstra sikkerhed foretager projektlederen stikprøvekontrol. Endeligt afstemmes gaverne med forbruget af varer
 
Forsendelsen:                                                                                         Vi har en dedikeret person på opgaven som har tæt kontakt til vognmanden som fragter gaverne. Vi har samarbejdet med den samme transportør igennem flere år for netop at sikre at deadlines m.v. bliver overholdt

.

 

 

Udlevering:                                                                                             Vi kan enten levere lister efter ønske til udleveringsprocessen eller I kan vælge det Metz udviklede elektroniske udleveringssystem. Dette sikrer tillige dokumentation for hele processen.
Det foregår i sin enkelthed ved at udleveringen af gaven til den enkelte medarbejder registreres elektronisk via QR koder. 
Kort fortalt, så har hver medarbejder fået tilsendt en unik QR kode på mail. Koden viser de til uddeleren  - enten på smartphone eller papir. Uddeleren scanner koden via en app og gaven registreres automatisk som udleveret. Efterfølgende har man således dokumentation for
- hvem der har fået en gave
- hvem mangler at få en gave
- hvor mange gaver er udleveret
- hvor mange gaver er ikke udleveret. 


Kontakt os for at høre mere om Metz QR løsning