PROMOTION

I modsætning til gaver har promotion typisk et mere konkret og salgsfremmende formål og er ofte vigtige led i større kampagner. Det betyder, at den kreative frihed er afgrænset, og vi skal arbejde inden for faste rammer. Det kræver ideer. Og evnen til at få de sjove, pudsige, rørende og fantasifulde ideer med respekt for marketingstrategien og kampagnens budskab. Målgruppen kan være forbrugerne for at skabe opmærksomhed eller butikscheferne i kampen om hyldeplads. Det er bare ikke altid så nemt. For det gælder med promotion som med gaver, de skal give mening. Men vi tager selvfølgelig altid, med glæde, imod udfordringen.
 


EKSEMPLER PÅ PROMOTION FRA METZ


PROFIL BEKLÆDNING

Tøj vil altid, om man vil det eller ej, fortælle en historie om os selv til omverden. Om den så er sjov, kedelig, anonym, spændende eller anderledes. Det samme gælder selvfølgelig med profilbeklædning, der er en vigtig del af virksomhedens ansigt udadtil. Om det er medarbejdere eller kunder; de skal ikke bare iføre sig et logo, men virksomhedens fortælling om sig selv.

For Metz er det derfor afgørende, at virksomhedens værdier og identitet kommer bedst muligt til udtryk i den løsning, vi udarbejder. Lige fra farve, kvalitet og pasform til design og stil. Naturligvis med respekt for den situation eller begivenhed, som tøjet skal anvendes i.
Billeder